dålig uppdat här asså



nu är jag äntligen i bellispellis.
dagen har varit BRA.
har redan slösat upp 2000 kr(?!!!) LOL!
fattar ingenting.
nu är jag i alla fall en mobil och ett tyskt simkort rikare + en massa alkohol + cigg + soppor + godis + godisgodis + en hårfärg + massa smink + vettefanasså = hihi.
nu börjar jag bli riktigt taggad. har äntligen lyckats göra mig klar nu.
det tog typ hela kvällen.
ska tvinga ner en till rom och cola och sedan ska jag och jessi mot massor med bra grejer.
taggar dans till måndag morgon.
känns finopino och nu snuvar jag mig iväg och äter upp det jag lämnade av maten.

synd att folk kollar min blogg när jag inte har uppdaterat.. alltid när jag varit dålig så händer det något och tvärt om.
hur som, gillar ju världen trots allt.

DET FINNS DEM MED MER OTUR ÄN MIG!
HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0