Mot Stockholm, mot Berlin!

Nu bär det av.
Om cirka 2 timmar ska jag sitta i en bil på väg till Kallax.
Jag har varken packat eller duschat.
Haha, här är kvinnan som alltid är ute i sista minuten!
Förstår då inte ens varför jag sitter och bestämt ska skriva ett blogginlägg eller vara inne på facebook och kolla meningslösa klipp på tuben.
Hopplöst!
Men det ordnar sig.
Vad är det värsta som kan hända?
Att jag reser oduschad eller glömmer mobilladdaren?
Garanterat att jag glömmer mobilladdaren.
Då kan jag inte ringa Heinrich när vi kommer till Berlin vilket skulle vara en grymt jobbig grej.
Fast nej.
Kom nyss på att jag just laddade mobilen.
Då skulle väl det värsta vara att jag glömmer själva mobilen.
Men det hade jag inte tänkt.
Vi hoppas att den följer med.
Annars brukar jag ju som sagt alltid glömma den.
Men nej idag ska jag ha lite tur.
Förkylningen börjar förresten försvinna.
Nu börjar även tiden försvinna.
Auf Wiedersehen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0