jhdsjhedsudsjxm (i brist på annan vettig rubrik)

Så sitter jag bara här och hoppas utan att göra något åt saken.
Ung och dum.
Vet att man kanske skulle ta saken i egna händer men samtidigt ger det inget i situationen som jag befinner mig i.
Inte nu. Inte idag. Vi tar det om någon vecka.
Allvarligt.
Nu lägger jag mig och ser en dum film som jag somnade till igår, i brist på annat vettigt.
Borde skaffa mig en bok att läsa, den senaste jag läste gav jag upp i mitten.
Den var inte bra. Inte min kopp te i alla fall.
Eller så har jag bara blivit väldigt kräsen.
Kräsen med filmer, böcker, människor.
Vad har hänt med mig?!
Tack mamma för att du har sömnpiller.
Nä men hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0